Nieuws

> Medewerker Werkzaak genomineerd voor Leermeester van het jaar

Medewerker Werkzaak genomineerd voor Leermeester van het jaar

Statusbericht

The page style have been saved as Zwart/Wit.

Ton Voeten, praktijkbegeleider bij Werkzaak Rivierenland, is genomineerd voor de titel Leermeester 2016. Vrijdag 16 september wordt Ton samen met de 10 andere genomineerde Leermeesters 2016 gehuldigd tijdens de landelijke Festivaldag “Festival van het Leren”  en wordt bekend gemaakt wie de eervolle titel Leermeester 2016 in ontvangst mag nemen. Het Festival van het Leren is een wereldwijd initiatief van UNESCO en richt zich op het bevorderen van een leven lang leren.

Leermeesters stimuleren

Leermeesters sporen mensen voor wie leren niet vanzelfsprekend is aan tot leren. Zij stimuleren mensen om barrières te overwinnen, zichzelf te ontwikkelen en actief in de samenleving te participeren. Het Leerwerkloket en de gemeente Culemborg hebben op basis hiervan Ton Voeten van Werkzaak Rivierenland genomineerd voor de eervolle titel Leermeester 2016. En daar is Werkzaak bijzonder trots op!

Ton is (al jaren) werkzaam op de afdeling Praktijkobservatie van de Werkzaaklocatie in Culemborg. Hij stuurt met veel liefde en betrokkenheid de medewerkers op de werkvloer aan. Daarnaast begeleidt Ton de plaatselijke bedrijven die aanvragen indienen voor (tijdelijke en permanente) personele ondersteuning. Maar ook de bedrijven waar voor we werk op locatie uitvoeren.

We vroegen Ton om een eerste reactie op deze nominatie. “Ik stel deze nominatie zeer op prijs! Ik probeer de medewerkers zo positief en wijs mogelijk te stimuleren in hun kennis en kunde. Deze nominatie is dé bevestiging van mijn inzet de afgelopen jaren!”

Wat is het Festival van het leren?

Het Festival van het Leren is een wereldwijd initiatief van UNESCO en wordt dit jaar gevierd van 12 tot en met 23 september 2016. De campagne in Nederland richt zich op het bevorderen van een leven lang leren.

We wensen Ton veel succes en hopen natuurlijk van harte dat hij deze eervolle titel in de wacht mag slepen.

Het Leerwerkloket organiseert deze maand verschillende activiteiten om meer aandacht te genereren voor het belang van een Leven Lang Leren. Zie hiervoor:
https://rivierenland.lerenenwerken.nl/

Categorieën: