In 6 maanden bouw je bij de Buzinezzclub aan jouw toekomst. Je kunt gratis bij ons terecht als je op zoek bent naar een opleiding of baan die bij je past, maar ook als je wilt ondernemen of nog niet precies weet wat je wilt bereiken. De Buzinezzclub daagt je uit om te ontdekken waar jij toe in staat bent en ondersteunt je bij het waarmaken van jouw toekomstdroom. Ook neem je bij de Buzinezzclub deel aan groepstrainingen en workshops, waardoor je snel vooruit komt. Jouw doelen en toekomst staan bij de Buzinezzclub centraal!
Voor wie is de Buzinezzclub?
- Voor jongeren tot 30 jaar
- Voor jongeren met een bijstandsuitkering
- Voor jongeren uit de gemeente Utrecht
- Voor jongeren die willen ondernemen
- Of nog niet precies weten wat ze willen bereiken (school/werk of ondernemen)
- Voor jongeren met lef en ambitie
Deelnemen in Utrecht
In mei 2017 start een nieuwe groep in Utrecht en er zijn nog plaatsen beschikbaar.
Meld je aan voor de Buzinezzclub en start in het voorjaar met het programma!
Om deel te nemen kun je je aanmelden via de website van de Buzinezzclub, of je kunt contact opnemen met jouw contactpersoon bij de gemeente.
Let op: je hebt toestemming nodig van de gemeente om deel te nemen.
Mocht je vragen hebben over de Buzinezzclub, stel deze dan aan jouw contactpersoon bij de gemeente, of neem contact op met de Buzinezzclub.
Bel naar 030 208 0224 of mail info@buzinezzclub.nl.
Wat kan de Buzinezzclub voor jou betekenen?
- Je neemt gratis deel aan groepstrainingen en workshops van hoog niveau
- Jouw droom staat centraal
- Je krijgt support bij het vinden van de juiste opleiding, een baan of bij de start van een eigen bedrijf
- De Buzinezzclub traint jou om sterk in je schoenen te staan
- Een halfjaarprogramma, maar ook daarna mogelijkheden tot coaching en support
- Met een uitkering kun je gratis deelnemen aan het programma
- Onderaan de pagina lees je wat andere members aan de Buzinezzclub hebben gehad
Waarom de Buzinezzclub?
Samen met de Buzinezzclub ga je op zoek naar de baan of opleiding die perfect bij jou past. Wil je liever ondernemen en een eigen bedrijf starten? Ook dat is mogelijk met de support van de Buzinezzclub. In een half jaar werk je aan een actieplan dat precies aansluit op jouw droom. Daarnaast leer je allerlei professionele vaardigheden, zoals netwerken of het pitchen van jouw bedrijfsplan. Een team van trainers staat klaar om jou te coachen naar succes. Ook na het vaste halfjaarprogramma kun je rekenen op support van een professional of ondernemer uit het werkveld en kun je terecht bij de Buzinezzclub. Eens een member, altijd een member!
Wat ga je precies doen?
- Stap 1. Het schrijven van een plan voor je leven; gericht op een opleiding, werk of eigen bedrijf
- Stap 2. Inspirerende workshops door jonge, succesvolle ondernemers en experts
- Stap 3. Persoonlijke- en groepscoaching die aansluit bij jouw volgende stappen
- Stap 4. Stage lopen om werkervaring op te doen
- Stap 5. Persoonlijk plan met coaching, een groot netwerk en serieuze kansen
- Stap 6. Coaching & bezoeken van netwerkevenementen om jouw plan tot een succes te maken
Ondernemen: Daniel
Eigenaar van: Danielsmaps
“Ik had geen verwachtingen van de Buzinezzclub. Wel hoopte ik dat de Buzinezzclub mij zou ondersteunen en begeleiden om mijn dromen te realiseren en dat is goed gelukt! Zo heeft de Buzinezzclub mij ondersteund bij het starten van mijn eigen bedrijf en het voorbereiden op de lerarenopleiding. Tijdens het programma heb ik vooral geleerd dat je terug krijgt wat je geeft. Ik heb heel veel voorbereiding in mijn studie en eigen bedrijf gestopt en ik merk nu al dat ik daar de vruchten van pluk. Bij mijn bedrijf in de vorm van opdrachten en de positieve reacties van mensen. Ik moet nog beginnen met mijn studie, maar door er volledig voor te gaan krijg ik steeds meer zelfvertrouwen”
Opleiding: Roberta
Koksopleiding in Dordrecht
“Ik ben een opleiding tot kok begonnen. Mijn droom is een Braziliaans restaurant. Het is een onbekende keuken die ik graag in Nederland wil introduceren! Ik heb lang stil gezeten, maar heb bij de Buzinezzclub mijn droom gevonden. Ik hield al van koken, maar nu pak ik het professioneel aan en wil ik in de toekomst een restaurant in Rotterdam openen.”
Werk: Jeffrey
Werkt fulltime bij een telefonieaanbieder in Rotterdam
“Bij de Buzinezzclub is mijn creativiteit geprikkeld. Ik kon er iets met mijn ideeën. Mede dankzij de Buzinezzclub is mijn leven nu in zeer positieve zin veranderd. Ik heb rust, een vast en stabiel inkomen, ik heb mijn persoonlijke administratie op orde en kan met een positief gevoel vooruit kijken. In de maanden voor de Buzinezzclub had ik dat niet. Nu heb ik een vast contract en een goede baan bij de klantenservice van een groeiend telefoniebedrijf.”